יום שלישי, 14 ביולי 2015

הקיץ של פדריק


לכבוד הקיץ שהגיע, החלטנו לדגום את התפריט הקיצי של מסעדת פדריק בפאתי מודיעין

ראינו שיש בפדריק תפריט קיץ חדש, ולא היינו צריכים יותר מזה, כדי לעשות 'חשב מסלול מחדש', ולתת לנהג האוטומטי שלנו להוביל אותנו לכיוון ישפרו (או מרכז עינב, אם להאמין לשלט...).


אומרים שאין חכם כבעל נסיון, והנסיון שלנו הוא תמיד טוב אצל הפדריקים. אז הגענו באחר צהריים שמשי למסעדה החביבה עלינו, עם בטן מקרקרת ותקוות גבוהות.

את התפריט של פדריק אנחנו מכירים ואוהבים. מאז שהמסעדה החמודה הזאת נפתחה לפני משהו כמו שנתיים, אנחנו שם, על בסיס (כמעט) קבוע.
בכל עונה הם משנים, מוסיפים, מגוונים ומחדשים, ותמיד כיף לנו לנסות את המנות החדשות, יחד עם המנות הוותיקות שאנחנו אוהבים.


הפעם, ניסינו כמה וכמה מנות, ותיקות וחדשות, וכולן היו מצוינות. אבל אני רוצה לספר לכם על שתי מנות צמחוניות חדשות ומופלאות שניסינו.


בתקופה האחרונה, החבר'ה של פדריק מוסיפים עוד ועוד מנות צמחוניות וטבעוניות לתפריט, ולמרות שלא ניתן לחשוד בנו שאנחנו מוותרים על בשר, אנחנו מנסים בשמחה גם מנות שהן על טהרת הצומח. כאלה אנחנו...רוקדים על כל החתונות...

אז בין כל שאר המנות שלקחנו, היו גם קרפצ'יו סלק וגם סלט קיסר.

הקרפצ'יו עשוי מפרוסות דקיקות של סלק אדום, מתובל בחומץ בלסמי ובקרעי גבינה מלוחה. צבעו האדום-בורדו הלוהט של הסלק, יחד עם לובן הגבינה, הופכים את המנה הטעימה הזאת ליצירת אמנות חושנית ומגרה.

הסלט הוא רענן, עם חסה שמתפצחת בפה, קרוטונים קריספיים, גבינה טובה, רוטב מעולה ואנצ'ובי עדין, שמשאיר טעם של עוד...

אבל מה שזכה אצלנו לתואר "המרענן הרשמי של הקיץ" הוא הקוקטייל החדש והמסקרן – "ליידי געגע". לא יודעת מה יש שם, אבל בפעם הבאה אני ממנה נהג תורן, ובודקת מה זה הדבר המקסים הזה, שמוגש בתוך אמבטיית קצף, יחד עם ברווזון וגלגל הצלה. 
תגידו לי, יש יותר קיץ מזה?



תמיד כיף לגלות מקומות חדשים, אבל לנו טוב ונעים לחזור למסעדה, שהפכה למקום הבילוי המועדף עלינו, (כמעט) בכל שעות היממה: ארוחת בוקר בשישי, ארוחת צהריים בימי חול או שבת, נשנוש של אחר הצהריים, ארוחת ערב משפחתית, או בילוי לילי בזוג או עם חברים.

תמיד הם מכינים לנו הפתעות, ואנחנו אף פעם לא מתאכזבים.

לחיי הקיץ ולחיי הפדריקים!





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה